Reklama

Grupa PGD pionierem wielomarkowości na Słowacji

22/10/2005 00:46
Należący do Grupy PGD salon samochodowy Euromotor w Banskiej Bystrzycy na Słowacji, prowadzący już sprzedaż aut marki Forda i Skody, otrzymał również autoryzację Volvo. Euromotor jest więc po raz kolejny pierwszym - był pierwszym polskim salonem za granicą, pierwszym salonem w Słowacji prowadzącym sprzedaż dwóch marek różnych producentów, a teraz został pierwszym prowadzącym sprzedaż samochodów trzech marek.

W salonie Euromotor - w jednym miejscu - klient ma możliwość poznania, przetestowania
i porównania 18 różnych modeli samochodów, w różnych przedziałach cenowych. Może to być Skoda Fabia Junior za 269 990 słowackich koron (niespełna 27 tys. złotych) albo Volvo V70 Momentum w cenie 1 782 600 koron (około 178 tys. zł). Prezes Grupy PGD Adam Pietkiewicz zapowiedział, że ponieważ w planach Grupy PGD jest wprowadzenie do jej oferty w Polsce którejś z luksusowych marek, doświadczenia i wnioski z Banskiej Bystrzycy będą wnikliwie analizowane.

Mimo obowiązywania unijnej dyrektywy GVO, która miała sprzyjać tworzeniu dealerstw wielomarkowych, salony prowadzące sprzedaż samochodów kilku marek różnych producentów wciąż należą do rzadkości, tak w Polsce, jak i w innych krajach Europy. Powodem są min. wymagania dotyczące standardów obiektowych, szczegółowo zapisane w umowach dealerskich.

Trójmarkowość Euromotoru była zakładana już na etapie projektowania nowego salonu, dlatego m.in. ma on trzy odrębne wejścia. Salony wielomarkowe, wygodne dla klientów, to korzystne rozwiązanie także dla dealerów. Sprzedaż Forda w salonie Euromotor jest w tym roku ponad dwukrotnie wyższa niż w trzech kwartałach roku 2004, a udział salonu w sprzedaży Forda na Słowacji wzrósł z 10 do 12%.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do