Podczas konferencji prasowej z udziałem Doroty Idzi, zastępcy dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A, sponsora tytularnego Speedway World Cup 2011 oraz prezydenta Gorzowa Tadeusza Jędrzejczaka i Władysława Komarnickiego, prezesa Stali Gorzów, zaprezentowano materiały promocyjne – film, plakat, projekt strony internetowej, a także bilety, które od jutra będzie można już zakupić. Film reklamujący imprezę przygotował wydział rozwoju i promocji Urzędu Miasta, a wykonał Piotr Adamowicz. – Historia, potęga, wytrwałość i siła to wartości ważne dla każdego sportowca – mówiła D. Idzi, nawiązując do obejrzanego spotu. – Cieszę się, że jako były sportowiec pracuję w takiej firmie, gdzie sport jest społecznie ważny, nie tylko wynik finansowy - tłumaczyła. Sponsorowi tytularnemu podziękował prezes W. Komarnicki, który przypomniał, że w ubiegłym roku półfinały odbyły się przy współpracy PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A. Natomiast prezydent T. Jędrzejczak zapowiedział, że miasto będzie czynnym uczestnikiem mistrzostw i przygotowało na 14-16 lipca wiele imprez okolicznościowych, a na bulwarze będzie funkcjonowało miasteczko kibica.
Komentarze opinie