Reklama

Gorzów skutecznie promował się w 2016 roku

RMG Fm
30/09/2016 07:21
Jak Gorzów promował się w 2016 roku? - Skutecznie - przekonują miejscy urzędnicy. Efekty promocyjne zostały zaprezentowane miejski radnym. Jak mówi pełniąca obowiązki dyrektora biura promocji Ewelina Chruścińska-Jackowiak, skupiono się przede wszystkim na odświeżeniu długoterminowej strategii zarządzania marką Gorzów. Kolejnymi krokami mają być prace nad zmianą nazwy miasta oraz specjalna aplikacja mobilna. Zmiana nazwy, czyli odcięcie przymiotnika Wielkopolski, ma być najpierw dokładnie przedyskutowana z mieszkańcami.

Miasto w przyszłym roku będzie chciało też wprowadzić turystyczną aplikację mobilną.

Magistrat przekonuje, że efekty działań promocyjnych były widoczne podczas Dni Gorzowa czy imprezy Koniec Lata Party. Miasto wspierało także mniejsze imprezy jak I Gorzowski Bieg Tropem Dzika czy II Zlot Militarny Operacja K.R.O.K., które w opinii urzędników promowały Gorzów. Wspierane są także inicjatywy mieszkańców, jak „Tata i syn dookoła świata” czy „Rowerem przez Amazonkę”.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do