Jak Gorzów promował się w 2016 roku? - Skutecznie - przekonują miejscy urzędnicy. Efekty promocyjne zostały zaprezentowane miejski radnym. Jak mówi pełniąca obowiązki dyrektora biura promocji Ewelina Chruścińska-Jackowiak, skupiono się przede wszystkim na odświeżeniu długoterminowej strategii zarządzania marką Gorzów. Kolejnymi krokami mają być prace nad zmianą nazwy miasta oraz specjalna aplikacja mobilna. Zmiana nazwy, czyli odcięcie przymiotnika Wielkopolski, ma być najpierw dokładnie przedyskutowana z mieszkańcami.
Miasto w przyszłym roku będzie chciało też wprowadzić turystyczną aplikację mobilną.
Magistrat przekonuje, że efekty działań promocyjnych były widoczne podczas Dni Gorzowa czy imprezy Koniec Lata Party. Miasto wspierało także mniejsze imprezy jak I Gorzowski Bieg Tropem Dzika czy II Zlot Militarny Operacja K.R.O.K., które w opinii urzędników promowały Gorzów. Wspierane są także inicjatywy mieszkańców, jak „Tata i syn dookoła świata” czy „Rowerem przez Amazonkę”.
Komentarze opinie