Gorzów zdobył główną nagrodę w drugiej edycji Konkursu DesigNOWE Miasto 2012. Główna nagroda to ogólnopolska, bilbordowa kampania promocyjna. Telewizyjny konkurs DesigNOWE Miasto to jedyny taki projekt w Europie. Ma on promować miasta z najlepiej zorganizowaną i przyjazną przestrzenią publiczną.
My chwaliliśmy się filharmonią i nadwarciańskim bulwarem. Mówi sekretarz miasta Jacek Jeremicz
- Podczas konkursu pokazywaliśmy nie tylko duże inwestycje, ale i drobne inicjatywy, sprawiające, że nasze miasto jest atrakcyjniejsze – mówi plastyk miejski Iga Januszewska.
By zawalczyć o główną nagrodę , miasto wydało 6,5 tysiąca złotych. Dyrektor biura promocji Małgorzata Pera jest jednak przekonana, że korzyści jakie przyniesie nam wygrana akcja promocyjna będą nieporównywalnie wyższe. Szczegóły mamy poznać już za kilka dni.
Komentarze opinie