Reklama

Globalna ekspansja marki Dodge nabiera tempa

19/02/2006 21:22
Pojawienie się samochodów Dodge Caliber i Dodge Nitro w Europie i na innych rynkach światowych to oczywisty znak, iż konkurencji w Segmencie C oraz SUV średniej klasy przybyli dwaj nowi, groźni rywale, a zapowiadana ekspansja marki Dodge zaczyna nabierać tempa. Europejski debiut oby tych pojazdów odbędzie się podczas zbliżającego się Salonu Samochodowego w Genewie.
Kliknij, aby powiększyćZarówno Dodge Caliber jak i Dodge Nitro są ucieleśnieniem atrybutów marki Dodge - a w swych segmentach rynkowych wyróżniają się, śmiałą linią oraz funkcjonalnością wnętrza. Adresatami tych samochodów są nabywcy we wszystkich krajach świata, którzy poszukują cech właściwych dla stylu Dodge oraz potencjału i uniwersalności zastosowań w połączeniu z przystępną ceną i oszczędnością w zużyciu paliwa.

„Marka Dodge to ekspresja właśnie tego stylu - śmiałości, pewności siebie i asertywności - mówi Thomas Hausch, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Chrysler International. „Doskonale pasuje do image marek rodem prosto z USA, które zaistniały już w Europie i na świecie. Caliber i Nitro to materializacja tak unikalnego ducha Dodge."

Europejską premierę w Genewie będzie miał także Dodge Caliber SRT4, „paląca gumy” 304-konna wersja seryjnego Caliber’a - dzieło Street and Racing Technology (SRT), tj. sportowego ośrodka konstrukcyjnego Chrysler Group.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do