Zaprezentowany podczas międzynarodowej wystawy motoryzacyjnej w Londynie koncepcyjny Focus kabriolet FFV według zapewnień producenta emituje mniejszą ilość szkodliwych substancji niż porównywalne modele wyposażone w napęd hybrydowy. Osiągnięty wynik to 99,6 g CO2/km. Ford zaapelował również do brytyjskiego rządu o wprowadzenie regulacji, które będą zachętą dla klientów przy zakupie samochodów napędzanych alternatywnym paliwem.
Kliknij, aby powiększyćFirma zdecydowała się na wprowadzenie identycznych cen na modele Focusa zasilane benzyną oraz bioetanolem. Debiutujący na rynku brytyjskim w ubiegłym roku Focus FFV był pierwszym tego typu pojazdem w sprzedaży.
Tymczasem w październiku na brytyjskich drogach pojawi się oferowanych po bardzo konkurencyjnych cenach zasilany konwencjonalnym paliwem Focus CC. Ceny zaczynają się od 16 795 funtów, czyli o 200 funtów mniej niż Vauxhall Astra TwinTop oraz 2 575 funtów mniej niż Volkswagen Eos.
Komentarze opinie