Suzuki wchodzi małymi krokami na rynek flotowy. American Bull Distribution, generalny dystrybutor napoju energetyzującego American Bull Energy Drink, kupił w krakowskim salonie Japan Motors samochody Suzuki Swift z silnikami o pojemności 1.3 litra.
Kliknij, aby powiększyćSą to auta w wersji trzydrzwiowej w kolorze czerwonym, na którym znakomicie prezentuje się logo American Bull. Zdecydowaliśmy się na Swifty, ponieważ podobnie jak American Bull, przeznaczone są dla ludzi aktywnych, dynamicznych, dążących do osiągnięcia sukcesu i nie poddających się chwilowemu zmęczeniu, a cechy te znakomicie podkreśla dynamiczna sylwetka auta - uzasadnia wybór prezes American Bull Distribution, Dariusz Babicz.
Dotychczas Suzuki nie należało do marek cenionych przez menadżerów flot, ale Łukasz Tyrpa, kierownik salonu Japan Motors w Krakowie, jest przekonany, że po wprowadzeniu zupełnie nowych modeli i po rozbudowie sieci serwisów dealerskich sytuacja ta może ulegać szybkiej zmianie.
Komentarze opinie