Reklama

Firmy samochodowe ignorują zapytania od klientów

22/12/2005 18:10
Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę Comcheck, producenci i importerzy samochodów w Niemczech nie zawsze odpowiadają tak jak należy na zapytania, które składają klienci zainteresowani otrzymaniem broszury z informacjami o aktualnej ofercie. Tylko połowa z 18 sprawdzonych firm właściwie odpowiedziała na wszystkie zapytania i przesłała klientom potrzebne materiały. Firmy Fiat, KIA, Lexus oraz Mercedes nie przesłały żadnych broszur, natomiast Citroen, Mazda, Opel, Peugeot oraz Porsche odpowiedziały tylko na co drugie przesłane im zapytanie.

Specjaliści z Comcheck kontaktowali się drogą e-mailową i telefoniczną, prosząc o nadesłanie broszur z ofertą aktualnie oferowanych modeli. Okazało się, że na potrzebne materiały potencjalny klient czekać musi średnio ponad tydzień. Najlepsze noty za obsługę uzyskały firmy Audi, Volkswagen, SEAT, Skoda oraz BMW. Szczególnie długo na otrzymanie informacji czekać muszą tymczasem klienci Forda (dwa-trzy tygodnie), Opla (dwa tygodnie) oraz Peugeot (osiem tygodni).

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do