Włoski Fiat rozpoczął nową, letnią kampanię promocyjną "Operazione Five" spotami reklamowymi z muzyką z pierwszego singla polskiego duetu Blog 27 pt. "Uh la la la". Kampania rozpoczęła się 14 maja i była emitowana we wszystkich głównych stacjach włoskiej telewizji, włącznie z siecią RAI, aż do końca miesiąca.
"Utwór ten został wybrany, ponieważ jest wesoły i młodzieńczy - powiedziała Simona Limoli, Dyrektor Działu Międzynarodowego niezależnej włoskiej wytwórni Melodica Records. "Zostaliśmy poproszeni o prezentację kilku naszych singli ( ) i Fiatowi spodobał się utwór "Uh la la la". To prestiż uzyskać w pewnym sensie wsparcie Fiata - Fiat jest największą firmą we Włoszech." Według Melocia Records utwór "Uh la la la" idealnie spełnia potrzeby producenta samochodów, ponieważ przekazuje odpowiednią energię dzięki pozytywnie kompleksowym rytmowi oraz brzmieniu.
Blog 27 jest duetem złożonym z dwóch 13-letnich dziewczyn, Toli i Ali. Zespół podbija rynki zachodnie, gdzie ich singiel znajduje się w top-10 w na listach przebojów oraz sprzedaży w wielu krajach.
Komentarze opinie