Reklama

Europejskie marki chcą stawić czoła dominacji firm azjatyckich w segmencie SUV

11/11/2006 18:03
Podczas niedawno zakończonej wystawy motoryzacyjnej w Paryżu marki Renault, Opel oraz Ford przedstawiły plany ekspansji w niezwykle obiecującym segmencie średnich pojazdów sportowo-użytkowych SUV.Prezesi każdej z firm twierdzą, że nie jest za późno, aby nawiązać rywalizację z liderami tego segmentu, którymi są producenci z Azji. Jak wynika z danych firmy analitycznej JATO Dynamics, piątka najlepiej sprzedających się w Europie modeli tej klasy przestawia się następująco (dane za lipiec 2006 i lipiec 2005):1. Toyota RAV4 (63 186 - 56 374)2. Hyundai Tucson (39 220 - 33 649)3. Nissan X-Trail (25 557 - 31 335)4. Honda CR-V (25 685 - 28 893)5. Kia Sorento (21 751 - 24 408)Tymczasem szefowie koncernów azjatyckich nie obawiają się konkurencji ze strony nowych modeli. ?Sprzedaż RAV4 zwiększa się z miesiąca na miesiąc - stwierdził w wywiadzie dla magazynu Automotive News Europe wiceprezes Toyota Europe ds. marketingu Thierry Dombreva
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do