Reklama

Euro RSCG Warsaw dla Peugeot

11/01/2006 11:55
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną kampanię dla Peugeot pod hasłem ""Dobrze Ci się wydaje", która rozpoczęła się 9 stycznia i potrwa do końca miesiąca. Głównym celem przedsięwzięcia jest chęć poinformowania o wyprzedaży modeli marki Peugeot z 2005 r. Reklamy mają wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów promocyjną ofertą cenową oraz korzystnym kredytem.

Pomysł kreatywny kampanii opiera się na humorystycznej historyjce, która rozgrywa się w biurze. Panie podglądają zakupy koleżanki, znajdując w jej torbie samochód Peugeot. Pointa filmu mówi, że należy udać się do salonu Peugeot, aby nie stracić okazji na zakup wybranego modelu. 30-sekundowa reklama telewizyjna przygotowana przez Euro RSCG Warsaw prezentuje ofertę poszczególnych osobowych i dostawczych samochodów Peugeot. Materiał został przygotowany w oparciu o francuską kampanię reklamową. Spot będzie można zobaczyć w TVP 1, TVP 2, TV 3, TV 4 oraz TV 7.

W prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt, Wprost, Polityka, Forum) pojawią się trzy reklamy dedykowane modelom 206, 307 oraz 407. Reklamy w sposób symboliczny przedstawiają korzyść płynącą z zakupu Peugeot - oszczędność pieniędzy, które można przeznaczyć na dowolne inne zakupy.

W radiu można usłyszeć dowcipną rozmowę kobiety i mężczyzny. Z dialogu jasno wynika, że najlepszym zakupem, jaki można w tej chwili dokonać, jest wybór jednego z modeli Peugeot z ubiegłego roku. Spoty radiowe można usłyszeć w: Radio Zet, RMF, PR 3, Antyradio, Eska Poznań, Eska Warszawa, Eska Wrocław, Parada Łódź, Polskie Radio Białystok, Polskie Radio Kielce, Polskie Radio Olsztyn oraz sieci Złote Przeboje.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Warszawa.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do