Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną kampanię dla Peugeot pod hasłem ""Dobrze Ci się wydaje", która rozpoczęła się 9 stycznia i potrwa do końca miesiąca. Głównym celem przedsięwzięcia jest chęć poinformowania o wyprzedaży modeli marki Peugeot z 2005 r. Reklamy mają wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów promocyjną ofertą cenową oraz korzystnym kredytem.
Pomysł kreatywny kampanii opiera się na humorystycznej historyjce, która rozgrywa się w biurze. Panie podglądają zakupy koleżanki, znajdując w jej torbie samochód Peugeot. Pointa filmu mówi, że należy udać się do salonu Peugeot, aby nie stracić okazji na zakup wybranego modelu. 30-sekundowa reklama telewizyjna przygotowana przez Euro RSCG Warsaw prezentuje ofertę poszczególnych osobowych i dostawczych samochodów Peugeot. Materiał został przygotowany w oparciu o francuską kampanię reklamową. Spot będzie można zobaczyć w TVP 1, TVP 2, TV 3, TV 4 oraz TV 7.
W prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt, Wprost, Polityka, Forum) pojawią się trzy reklamy dedykowane modelom 206, 307 oraz 407. Reklamy w sposób symboliczny przedstawiają korzyść płynącą z zakupu Peugeot - oszczędność pieniędzy, które można przeznaczyć na dowolne inne zakupy.
W radiu można usłyszeć dowcipną rozmowę kobiety i mężczyzny. Z dialogu jasno wynika, że najlepszym zakupem, jaki można w tej chwili dokonać, jest wybór jednego z modeli Peugeot z ubiegłego roku. Spoty radiowe można usłyszeć w: Radio Zet, RMF, PR 3, Antyradio, Eska Poznań, Eska Warszawa, Eska Wrocław, Parada Łódź, Polskie Radio Białystok, Polskie Radio Kielce, Polskie Radio Olsztyn oraz sieci Złote Przeboje.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Warszawa.
Komentarze opinie