Innowacyjne podeście do obsługi klienta, dobre zrozumienie funkcji oferowanych przez Xtended, precyzyjnie przedstawiona logika usługi, innowacyjna integracja z portalami społecznościowymi - tak uzasadniano przyznanie nagród laureatom DialNet Masters Xtended, zorganizowanego przez DIALOG i firmę BroadSoft. „=Quan=- Suabiaki” z Lubania, „Syntax Error” z Gorzowa Wielkopolskiego i „klean_kanteen” z Torunia - to zwycięskie drużyny konkursu na koncepcję aplikacji/wtyczki Xtended.
Konkurs przeznaczony był dla uczestników tegorocznej edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie DialNet Masters. Polegał na stworzeniu koncepcji ciekawej i innowacyjnej aplikacji Xtended lub wtyczki do różnych serwisów webowych. Miała być ona dostępna zarówno dla potencjalnych użytkowników domowych, jak i biznesowych. Założeniem konkursy było to, że użytkownik aplikacji posiada usługę telefoniczną na platformie VoIP DIALOGu. Uczestnicy konkursu mogli zaproponować usługę telefoniczną lub videotelefoniczną (multimedialną). Pomysły uczniów oceniali eksperci z BroadSoft i DIALOGu.
- Ocenie podlegały przede wszystkim: innowacyjność, czyli czym różni się przedstawiona koncepcja od już opisanych przykładów, nietypowy, nowy pomysł projektu i jego wykonalność - mówi Robert Ryłko, Sales Director CE BroadSoft, członek jury konkursu.
- Zarówno poziom konkursu, jak i zainteresowanie uczestników były na bardzo wysokim poziomie -zauważa Marcin Cegielski z Działu Rozwoju Technologii DIALOGu, członek jury konkursu. - Wszystkie nadesłane na DialNet Masters Xtended aplikacje/wtyczki świadczą o tym, że uczniowie - uczestnicy DialNet Masters mają wiedzę sporo wykraczającą poza szkolny program zajęć z informatyki - dodaje.
Miejsce I - drużyna =Quan=- Suabiaki z ZSP im. Adama Mickiewicza w Lubaniu - za grupę aplikacji Xtended, w szczególności aplikację Prioretyzer - ciekawy i innowacyjny pomysł z punktu widzenia wykorzystania funkcjonalności dostępnej w Xtended oraz bardzo dobre zrozumienie Xtended i możliwości platformy.
Miejsce II - drużyna Syntax Error z II Liceum Ogólnokształcącego w Gorzowie Wielkopolskim - za aplikację Social Call Center, bardzo ciekawy pomysł, innowacyjne podeście do obsługi klienta, dobre zrozumienie funkcji oferowanych przez Xtended, precyzyjnie przedstawioną logikę usługi, innowacyjną integrację z portalami społecznościowymi, solidnie przygotowany opis oraz wizualizację usługi.
Miejsce III - drużyna klean_kanteen z V Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Toruniu - za aplikację iKanteen, kompleksowy pomysł i ciekawą koncepcje integracji różnych elementów w jednej aplikacji, oryginalny sposób przedstawienia korzyści dla użytkownika oraz bardzo dobre zrozumienie Xtended.
- Podczas konkursu DialNet Masters Xtended nasi Mastersi kolejny raz udowodnili, że pomysłowość i logika to ich mocne strony - podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu DIALOGu. - Zwycięzcom gratulujemy, a wszystkich obecnych i przyszłych Mastersów zapraszamy do udziału w VI edycji DialNet Masters - dodaje.
Uczestnicy zespołów: =Quan=- Suabiaki i Syntax Error otrzymają w nagrodę iPada 2, a członkowie klean_kanteen - iPoda touch, ufundowane przez BroadSoft - jednego z partnerów V edycji DialNet Masters. Dodatkowe informacje na www.dialnetmasters.pl
Komentarze opinie