Reklama

DPŚ pomógł marce Gorzów Przystań

RMG Fm
15/09/2011 18:44
Miejscy urzędnicy mają już wyliczenia dotyczące wizerunkowych efektów organizacji w Gorzowie barażu i finału Drużynowego Pucharu Świata. Dane pochodzą z badań, które zamówił klub Stal Gorzów. Wydział Rozwoju i Promocji Miasta – obecnie Biuro Promocji Miasta – chciało sprawdzić, jak DPŚ pomógł w promowaniu marki Gorzów Przystań. Nowe logo pojawiało się bowiem na bilbordach, plakatach, w telewizji i internecie.

Z wyliczeń okazało się, że gdyby magistrat chciał przeprowadzić podobną kampanię medialną, jak ta przed żużlowymi zawodami, musiałby wydać na nią około 660 tysięcy złotych.

Zdaniem urzędników organizacja DPŚ w Gorzowie przyniosła też wymierne efekty.

Magistrat liczy, że podobne efekty promocyjne przyniesie Grand Prix.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do