Jak wynika z najnowszych bada? przeprowadzonych przez niemieck? firm? analityczn? Puls, Audi ma najwi?ksze szanse na wzmocnienie swojej pozycji rynkowej w perspektywie ?rednio- i d?ugoterminowej.
W ankiecie, w której wzi??o udzia? oko?o 2 tys. niemieckich kierowców, chciano sprawdzi? poziom zainteresowania i przywi?zania klientów do konkretnej marki. W porównaniu z podobnymi badaniami, jakie zosta?y przeprowadzone w poprzednim kwartale, koncern z Ingolstadt zaj?? miejsce poprzedniego lidera, jakim by?a Toyota.
Na kolejnych pozycjach rankingu plasuj? si? BMW, Skoda oraz Mercedes. ?To, ?e obok czo?ówki niemieckich marek klasy wy?szej mo?na znale?? Skod?, jest faktem godnym podkre?lenia. Producenci masowi plasuj? si? dopiero w ?rodku stawki - powiedzia? Konrad Wessner z firmy Puls. Volkswagen wyprzedza w rankingu Forda i Opla, a czo?ow? dziesi?tk? zamyka Peugeot oraz Renault.
Komentarze opinie