5 czerwca wystartowała kampania internetowa Dni Otwarte, zachęcająca klientów do odwiedzenia salonów Peugeot w dniach 8-11 czerwca. Akcja zbiega się w czasie z premierą modelu Peugeot 207.
Kliknij, aby powiększyćZespół K2 przygotował kreacje do całej kampanii reklamowej Dni Otwartych w internecie. Obejmuje ona swoim zasięgiem największe portale informacyjne, takie jak Onet, Wirtualna Polska, Interia i Gazeta. W kampanii wykorzystywana jest szeroka gama form e-reklamowych, takich jak bannery, billboardy oraz linki czy boxy tekstowe.
Do użytkowników posiadających bezpłatne skrzynki pocztowe, utrzymywane w domenie Onet i Wirtualna Polska, został skierowany e-mailing z zaproszeniem na Dni Otwarte. Dzięki temu informacja o pojawieniu się nowego Peugeot 207 dotarła do 200 tys. użytkowników darmowych skrzynek mailowych. Istotnym kanałem komunikacyjnym tej kampanii są również wyszukiwarki internetowe. Użytkowników Google do odwiedzenia salonów zachęca box tekstowy, a korzystających z wyszukiwarki portalu Onet - link tekstowy.
Wśród form obecności w internecie nie można pominąć tak istotnego elementu, jakim jest sama witryna Peugeot 207 (link poniżej). K2 przygotowała polską adaptację nietuzinkowego serwisu poświęconego temu modelowi. Serwis zawiera dokładną wizualizację wnętrza, prezentuje stylistykę linii nadwozia oraz przedstawia osiągi i dane techniczne. Ponadto każdy internauta może pobrać ze strony tapety, obejrzeć film, czy wybrać dla siebie stylowy gadżet z kolekcji Peugeot 207.
Komentarze opinie