Wielkimi krokami zbliżają się wybory do Europarlamentu. Później kolejno odbędą się wybory samorządowe, prezydenckie i parlamentarne. Będzie to okres wielkich obietnic i planów. Ciekawe kto je wszystkie wymyśla? Jak będzie z ich realizacją?
Rzadko kiedy mówi się w mediach o polskim marketingu politycznym i o tym, że za politykami stoi sztab ludzi pracujących na ich wynik wyborczy. Praktycznie nie pojawia się temat manipulacji faktami czy nieczystych zagrywek. A szkoda, bo jak pisze dziś natemat.pl: Technika [przyp. marketing polityczny] od początku do końca zbudowana jest na obłudzie, a jej jedynym celem jest sukces polityka i przekonanie do niego opinii publicznej. To się przeważnie udaje, bo jesteśmy naiwni i mamy krótką pamięć. Zapominamy, że politycy kłamią. Na okrągło.
Wprost o tym jak się robi politykę mówi też Dick Dobrowolski w swoim kanale na YouTube "Jak wygrać wybory?". Zachęcamy do oglądania jego filmów. Przyda się nam jako społeczeństwu trochę wyedukować, po to abyśmy później mogli dokonać dobrych i świadomych wyborów.
Komentarze opinie