Reklama

Czy mistrzostwa świata w piłce nożnej szkodzą rynkowi aut?

08/06/2006 11:45
Emocje towarzyszące rozpoczynającym się już lada dzień Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej są coraz większe, a tymczasem branża samochodowa w Wielkiej Brytanii spodziewa się spadku liczby klientów odwiedzających salony sprzedaży. Jak wynika z dotychczasowych doświadczeń, wcześniej rozgrywane turnieje tej rangi powodowały spadek zainteresowania ofertą dealerów wśród klientów, którzy woleli spędzić czas przed telewizorem oraz w pubach.
Tak było np. podczas ostatnich mistrzostw rozgrywanych na boiskach Japonii i Korei Południowej. Jak podkreśla Adrian Rushmore z EurotaxGlass’s, bardzo ważne jest to, aby klienci naprawę chcieli odwiedzać salony dealerskie, przede wszystkich podczas weekendów. Kupowanie samochodu to nie tylko poważna inwestycja w sensie finansowym, ale również proces czasochłonny. Dla wielu rodzin wielkie wydarzenia sportowe mogą zdominować czas wolny, przyczyniając się ewentualnie do przełożenia decyzji zakupowych na późniejszy czas.

Jak wynika jednak z dotychczasowych obserwacji, nie zawsze branży motoryzacyjnej udaje się w pełni nadrobić „utraconą sprzedaż” w okresie po zakończeniu wielkiej imprezy sportowej.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do