Emocje towarzyszące rozpoczynającym się już lada dzień Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej są coraz większe, a tymczasem branża samochodowa w Wielkiej Brytanii spodziewa się spadku liczby klientów odwiedzających salony sprzedaży. Jak wynika z dotychczasowych doświadczeń, wcześniej rozgrywane turnieje tej rangi powodowały spadek zainteresowania ofertą dealerów wśród klientów, którzy woleli spędzić czas przed telewizorem oraz w pubach.
Tak było np. podczas ostatnich mistrzostw rozgrywanych na boiskach Japonii i Korei Południowej. Jak podkreśla Adrian Rushmore z EurotaxGlasss, bardzo ważne jest to, aby klienci naprawę chcieli odwiedzać salony dealerskie, przede wszystkich podczas weekendów. Kupowanie samochodu to nie tylko poważna inwestycja w sensie finansowym, ale również proces czasochłonny. Dla wielu rodzin wielkie wydarzenia sportowe mogą zdominować czas wolny, przyczyniając się ewentualnie do przełożenia decyzji zakupowych na późniejszy czas.
Jak wynika jednak z dotychczasowych obserwacji, nie zawsze branży motoryzacyjnej udaje się w pełni nadrobić utraconą sprzedaż w okresie po zakończeniu wielkiej imprezy sportowej.
Komentarze opinie