Dzięki wielu informacjom w niemieckich mediach na temat niedawnej prezentacji modelu BS6, prawie 20% niemieckich klientów dowiedziało się o wejściu na tamtejszy rynek produkowanej w Chinach limuzyny - wynika z ankiety przeprowadzonej wśród próby 500 niemieckich kierowców przez firmę analityczną Puls.O pojawieniu się oferty firmy Brilliance na rynku niemieckim wiedzą przede wszystkim mężczyźni oraz osoby w starszym wieku. Na uwagę zasługuje również ?wyjątkowo wysoki? odsetek potencjalnych klientów, którzy gotowi byliby kupić ten samochód. Ponad 14% ankietowanych stwierdziło, że jest gotowych poważnie zastanowić się nad wyborem auta chińskiego producenta. 55% respondentów odrzuciło natomiast ten pomysł, natomiast 31% nie miało zdania.Duże zainteresowanie kupnem BS6 przejawiają raczej kobiety oraz młodsza klientela, natomiast osoby w starszym wieku, a co za tym idzie o zasobniejszych portfelach, podchodzą do nowej oferty z większą ostrożnością, podkreślając znaczenie takich aspektów jak dobrze rozwinięta i oferująca usługi wysokiej jakości sieć dealerska, podobnie jak odpowiedni poziom bezpieczeństwa samochodu. Braki firmy Brilliance w tej dziedzinie sprawiają, że specjaliści firmy Puls wolą nie prognozować, czy BS6 odniesie na rynku niemieckim sukces handlow
Komentarze opinie