Reklama

Czy Brilliance rzeczywiście zawojuje rynek?

27/12/2006 02:13
Dzięki wielu informacjom w niemieckich mediach na temat niedawnej prezentacji modelu BS6, prawie 20% niemieckich klientów dowiedziało się o wejściu na tamtejszy rynek produkowanej w Chinach limuzyny - wynika z ankiety przeprowadzonej wśród próby 500 niemieckich kierowców przez firmę analityczną Puls.O pojawieniu się oferty firmy Brilliance na rynku niemieckim wiedzą przede wszystkim mężczyźni oraz osoby w starszym wieku. Na uwagę zasługuje również ?wyjątkowo wysoki? odsetek potencjalnych klientów, którzy gotowi byliby kupić ten samochód. Ponad 14% ankietowanych stwierdziło, że jest gotowych poważnie zastanowić się nad wyborem auta chińskiego producenta. 55% respondentów odrzuciło natomiast ten pomysł, natomiast 31% nie miało zdania.Duże zainteresowanie kupnem BS6 przejawiają raczej kobiety oraz młodsza klientela, natomiast osoby w starszym wieku, a co za tym idzie o zasobniejszych portfelach, podchodzą do nowej oferty z większą ostrożnością, podkreślając znaczenie takich aspektów jak dobrze rozwinięta i oferująca usługi wysokiej jakości sieć dealerska, podobnie jak odpowiedni poziom bezpieczeństwa samochodu. Braki firmy Brilliance w tej dziedzinie sprawiają, że specjaliści firmy Puls wolą nie prognozować, czy BS6 odniesie na rynku niemieckim sukces handlow
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do