Wprowadzenie na rynek modelu 207, co stanie się już 6 kwietnia, da marce Peugeot cztery asy w segmencie małych aut - zapowiedział Frederic Saint Geours, prezes Automobiles Peugeot.
Model 206, który będzie nadal produkowany, pełnić ma podwójną rolę - wspierać nową 207-kę, a jednocześnie oferować unikalne wersje takie jak CC i SW. W drugiej połowie bieżącego roku 206 pojawi się w Chinach oraz Malezji, planowane jest także wejście na rynki Ameryki Łacińskiej.
206-ka jest samochodem na rynki rozwijające się. Nie pójdziemy drogą Renault i Dacii - stwierdził Frederic Saint Geours. Klienci w krajach rozwijających się muszą mieć pewność, że kupują auto nowoczesne, opracowane z myślą o Europie i spełniające nowoczesne standardy.
107, produkowany przez PSA Peugeot Citroen we współpracy z Toyotą, ma w tym roku osiągnąć sprzedaż około 100 tys. egzemplarzy, natomiast 1007 konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową. Jak wyjaśnił Frederic Saint Geours, potrzeba na to czasu, ponieważ 1007 oferuje nową koncepcję samochodu. Ubiegłoroczna sprzedaż wyniosła około 45 tys. sztuk, a prognoza tegoroczna to 60 tys.
Peugeot 207 jest obecnie wytwarzany w liczbie tysiąca egzemplarzy dziennie w zakładach Poissy koło Paryża. Od kwietnia rusza produkcja w Hiszpanii, a od czerwca - również na Słowacji. Daje to w sumie poziom 2 tys. sztuk dziennie. W roku przyszłym klientów znaleźć ma około 200 tys. samochodów 207, czyli tyle samo co w pierwszym pełnym roku sprzedaży 206-ki w roku 1998.
Komentarze opinie