Reklama

Co zrobić, by reklamy i billboardy nie szpeciły miasta

RMG Fm
27/05/2011 16:10
Co zrobić, by reklamy i billboardy nie szpeciły miasta? – odpowiedzi na to i podobne pytania można znaleźć podczas “Salonu Reklamy Zewnętrznej”, który dziś otworzył prezydent Tadeusz Jędrzejczak. Impreza podzielona została na dwie części – konferencyjną i wystawienniczą. Tematy wystąpień dotyczą miedzy innymi kreowania pozytywnego wizerunku miasta czy problemów stosowania prawa reklamy zewnętrznej. Wystawcy przekonują, że reklama wcale nie musi kosztować fortunę, by była estetyczna i przyciągała uwagę. – Jeśli szyld czy reklama firmy szpeci, to powody takiej sytuacji mogą być dwa – mówi wystawca Marcin Głażewski.

Główny cel imprezy to zwrócenie uwagi na problem szpetnych reklam oraz wciągnięcie ich właścicieli i twórców do współodpowiedzialności i współpracy z miastem. Mówi dyrektor Wydziału Promocji i Rozwoju Miasta, Małgorzata Pera.

Dodajmy, że “Salonowi Reklamy Zewnętrznej” towarzyszy plebiscyt na “Szyld i Szy(l)derę roku”. Ma on na celu wskazanie wzorów i docenienie wysiłków tych przedsiębiorców, którzy chcą, by ich reklamy były estetyczne.

Salon Reklamy Zewnętrznej odwiedzać można tylko dziś do godziny 18. w hali targowej przy ulicy Przemysłowej. Wstęp jest wolny.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do