Na polskim rynku motoryzacyjnym rozpoczęła działalność firma CleioCars Polska sp. z o.o. Celem, jaki postawiła sobie firma, jest współpraca zarówno z klientami indywidualnymi, jak i instytucjonalnymi. Dzięki otwarciu rynku samochodowego na konkurencję europejską polscy klienci będą mogli korzystać z dużych upustów.
Firma CleioCars Polska należy do grupy CleioCars France, mającej 20 lat doświadczenia na francuskim rynku motoryzacyjnym. W sierpniu 2004 r. SAS CleioCars France założyła w Polsce spółkę z o.o, która początkowo służyła jako centrala zakupu nowych samochodów dla klientów francuskich. Z czasem zarząd firmy postanowił rozszerzyć działalność o polski rynek. Od sierpnia bieżącego roku firma CleioCars będzie również obsługiwać klientów polskich, dzięki czemu będą mogli kupować nowe samochody do 25% taniej niż w salonach firmowych.
Firma będzie stosować w Polsce model dystrybucji samochodów, który od lat cieszy się dużą popularnością w krajach Europy Zachodniej. Dzięki liberalizacji zasad regulujących rynek motoryzacyjny w UE zwiększyła się konkurencja na rynku dystrybucji nowych samochodów. Obok tradycyjnych uczestników rynku, czyli dealerów samochodowych, pojawili się niezależni pośrednicy pełniący funkcje brokerów. Pośrednicy reprezentują klienta, a nie konkretną markę, dzięki czemu mogą dla niego obiektywnie wybrać najlepszą dostępną ofertę na wspólnym rynku UE. W rezultacie klient może kupić samochód nawet z 25% upustem w porównaniu do cen dealerów. Co istotne, zgodnie z regulacjami europejskimi samochody kupione na terenie Unii mają gwarancję ważną w każdym kraju członkowskim.
Komentarze opinie