Reklama

Citroen chce stawić czoła niemieckim konkurentom dzięki ofercie C

21/11/2005 17:44
Dzięki ofercie luksusowego modelu C6 Citroen chce zyskać dobrą pozycję w wyższym segmencie i nawiązać rywalizację z niemieckimi firmami na ich rodzimym rynku. Prognozy francuskiej marki zakładają osiągnięcie sprzedaży około 20 tys. egzemplarzy rocznie, z czego 6 tys. we Francji i drugie tyle w Niemczech, które są największym w Europie rynkiem zbytu dla samochodów tej klasy. Rywalami dla C6 są Audi A6, Mercedes E Klasy oraz BMW Serii 5. Są to modele o ustalonej już renomie, jednak przedstawiciele Citroena mają nadzieję, że nowe technologie, wysoki poziom komfortu oraz przestronniejsze wnętrze pomogą w osiągnięciu zakładanego wyniku.

Wartość inwestycji w projekt C6 wyniosła około 600 mln EUR, z czego 320 mln w infrastrukturę przemysłową i 280 mln w prace rozwojowe.

We Francji jeden z pierwszych egzemplarzy C6 trafił do prezydenta Jacquesa Chiraca. Firma próbuje również przekonać do auta kilku szefów czołowych firm francuskich. W Niemczech taka strategia miałaby mniejsze szanse powodzenia, dlatego też Citroen szuka potencjalnych nabywców wśród innych grup społeczno-zawodowych, m.in. architektów oraz projektantów.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do