Opierając się na sukcesie C4, który znalazł na świecie około 280 tys. nabywców, Citroen wprowadza na rynek chiński nowy model, C-Triomphe. Ten innowacyjny sedan charakteryzuje się wszystkimi zaletami przyczyniającymi się do popularności C4, ale w wersji, która jest preferowana na rynku chińskim.
Kliknij, aby powiększyćC Triomphe jest produkowany w Wuhan na bazie C4, ale z większym rozstawem osi. Dzięki swej stylizacji i nowoczesnej technice spełnia wymagania klientów poszukujących nowatorskiego designu, komfortu i bezpieczeństwa. Zaprezentowany 18 lutego w Shenzhen na rynek wejdzie pod koniec drugiego kwartału bieżącego roku. Prezentacja C-Triomphe wzmacnia pozycję Citroena w Chinach i powiększa gamę oferowanych modeli. W ciągu 14 lat Citroen sprzedał na tym rynku 600 tys. samochodów głównie dzięki sukcesowi modeli specjalnie zaprojektowanych na rynek chiński: sedana ZX Fukang i Elysee.
W roku 2005 Citroen stał się gwiazdą tego rynku, zwiększając sprzedaż o 34% i sprzedając 100 tys. aut. Obecnie marka ma zamiar nadal powiększać udział w rynku i rozwijać aktywność w Chinach.
Komentarze opinie