Firma Euro Motors, która jest europejskim importerem produkowanych w Chinach samochodów marki Zhonghua, w ciągu trzech miesięcy ma wybrać dystrybutorów w co najmniej czterech krajach Starego Kontynentu. Jonathan Ryan, dyrektor marketingu w Euro Motors, powiedział, że lista firm kooperujących będzie prawdopodobnie gotowa do końca września, a sprzedaż Zhonghua mogłaby ruszyć w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech oraz Grecji przed końcem bieżącego roku. Chińskie auto ma być konkurentem dla Skody Octavii oraz Chevroleta Nubiry. Ceny kształtować się będą w przedziale od 17 do 20 000 EUR. Oferta przewiduje silniki benzynowe 2.0 i 2.4 litra, które spełniają normy emisji Euro 4. W późniejszym czasie może pojawić się również jednostka wysokoprężna.
Producent Brilliance China chce sprzedawać w Europie 20 tys. egzemplarzy nowego modelu rocznie.
Komentarze opinie