Reklama

Brytyjczycy są najwierniejsi jednej marce

11/11/2006 18:01
Zaledwie niewiele ponad połowa niemieckich klientów (57%) ma zamiar kupić auto tej samej marki co obecnie posiadany samochód. W porównaniu z innymi krajami europejskimi dużo mniej wierni jednej marce są Francuzi (47%), natomiast zdecydowanie lepiej wypadają Brytyjczycy (64%).Co więcej, jedynie 38% niemieckich konsumentów ma zamiar skorzystać po raz kolejny z usług tego samego dealera, podczas gdy we Francji i Wielkiej Brytanii jest to odpowiednio 35 i 38%. Takie są wyniki ankiety przeprowadzonej przed firmę Capgemini, która skontaktowała się z 2,6 tys. osób zamieszkałych w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA i Chinach, które planują w ciągu najbliższych 18 miesięcy kupno lub leasing samochodu.Jako przyczynę chęci zmiany marki samochodu pytani wymieniali nie tylko racjonalne przesłanki takie jak niezawodność (35%) oraz bezpieczeństwo (20%), ale również i subiektywne opinie jak ?lepiej pasuje do moich potrzeb? (46%) lub ?chcę spróbować czegoś nowego? (35%). Te osoby, które deklarowały chęć skorzystania z usług innego dealera, mówiły o ?chęci wypróbowania czegoś nowego?, ?inny dealer ma promocję?, jak również z powodu ?jakości obsługi klienta? lub ?wiarygodności firmy dealerskiej?
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do