Wczoraj miała miejsce pierwsza odsłona modelu Brilliance Zhonghua BS6 na rynku niemieckim. Oficjalny importer tej marki na Europę, spółka HSO Motors Europe, ogłosił także, jak będą przebiegały kolejne etapy jej działalności w pozostałych krajach europejskich. HSO chce wprowadzić markę Brilliance na nasz rynek już w grudniu bieżącego roku.Obok Polski, w grupie krajów gdzie samochody chińskie trafią w pierwszej kolejności, znalazły się: Austria, Belgia, Holandia i Szwajcaria. W połowie 2007 roku sprzedaż modelu BS6 ma ruszyć także we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i Grecji. Natomiast w 2008 roku obszar działalności spółki HSO obejmie Norwegię, Finlandię, Szwecję, Czechy, Słowację i Węgry. W ten sposób oficjalny importer zamierza w ciągu niespełna 3 lat zdobyć wszystkie rynki europejskie. Jak już informowano wcześniej, w 2007 roku ofertę wzbogaci sedan klasy średniej BS4 (Jinjue) oraz zaprezentowane kilka dni temu w Pekinie sportowe coupe o nazwie M3. Ponadto spółka ma w planach wprowadzenie na rynek w 2008 roku kompaktowego modelu BS2 oraz pojazdu typu SUV. Prawdopodobnie w 2008 roku paleta jednostek napędowych zostanie wzbogacona o nowy silnik wysokoprężny, pozwalający łatwiej sprostać wymaganiom rynku. W zasadzie jednak szczegółowa strategia sprzedaży będzie tworzona przez dystrybutorów w poszczególnych krajach. Jako generalny importer, HSO będzie tworzyć i konsekwentnie kontrolować marketing marki w Europie. Będzie też odpowiadać za import, przygotowanie do sprzedaży i dostarczenie pojazdów do dystrybutorów w każdym kraju poprzez Bremerhaven - niemieckie miasto odgrywające najważniejszą rolę w tym procesie. Wysoka jakość, nowoczesna technologia i partnerstwo liczących się firm logistycznych ma być jednym ze sposobów na sukces. Wśród partnerów będzie spółka BLG Logistics Automobile (mieszcząca się właśnie w mieście Bremerhaven) oraz jeden z liderów na europejskim rynku logistycznym - spółka EH Harms Automobile-Logistics. Ta ostatnia ma swoje składy także w Polsce: w Gdańsku, Gdyni i Dąbrowie Górniczej. Ich zadaniem będzie przystosowanie sprowadzonych pojazdów do lokalnych standardów tych spółek, poprzez konserwację i montowanie wyposażenia dodatkowego. Specjalne i bardziej ekskluzywne wyposażenie, takie jak skórzana tapicerka, system key free czy nawigacja satelitarna, będą montowane wyłącznie w Bremerhaven. Tutaj będzie się mieścić jednocześnie główna "baza" części zamiennych na Europę. W 2007 roku spółka HSO Motors Europe zamierza sprzedać w Europie 15 000 sztuk tego modelu.
Komentarze opinie