Ponad dziewięć tysięcy lekcji i półtora tysiąca uczniów. Miasto Gorzów podsumowuje realizację projektu, którego głównym celem było wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I – III w roku szkolnym 2012/2013 w 16 gorzowskich szkołach.
Łącznie z dodatkowych zajęć skorzystało 1449 uczniów, w tym 686 dziewcząt i 763 chłopców. W roku szkolnym 2012/2013 zrealizowanych zostało 9627 godzin zajęć, w tym: dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu – 1611, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych – 1318, logopedycznych – 1285, psychoedukacyjnych – 565, gimnastyki korekcyjnej – 1052, specjalistycznej terapii – 800, rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – 2996. Dla uczniów szczególnie uzdolnionych prowadzone były zajęcia polonistyczne, matematyczno – przyrodnicze, plastyczne, teatralne, muzyczne, internetowe, podróżniczo – czytelnicze, sportowe oraz z języka angielskiego.
Analiza badania ankietowego przeprowadzonego wśród rodziców uczniów wykazała, że zajęcia cieszyły się dużym uznaniem ze względu na ich różnorodność, organizację i atrakcyjność oraz zniwelowanie trudności i problemów edukacyjnych dzieci.
Projekt nr WND-POKL.09.01.02-08-177/11 „Dodatkowe zajęcia edukacyjno – rozwojowe dla dzieci klas I – III gorzowskich szkół podstawowych" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Komentarze opinie