Reklama

Bardzo dobry rok Hyundaia

17/01/2005 13:36
Ubiegły rok był wyjątkowo udany dla Hyundaia w Polsce. Sprzedaż Hyundai Motor Poland wzrosła o 324% w stosunku do 2003 r. i w odniesieniu do obecnej sytuacji na rynku nowych samochodów można ten wynik określić jako rekord.

Po kilku trudnych latach marka Hyundai wydaje się odzyskiwać utracony rynek. Punktem zwrotnym stało się włączenie Polski do struktur Unii Europejskiej, które skutkowało zniesieniem ponad 30-procentowego cła na samochody importowane spoza Europy. Dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej połączonej z wysoką jakością produktu i 3-letnim okresem gwarancji bez limitu kilometrów klienci wrócili do salonów Hyundai, w wyniku czego 2004 r. zamknął się dla HMP wynikiem sprzedaży 3 555 sztuk. Pomimo znacznego pogorszenia się sytuacji dla producentów i dystrybutorów samochodów w Polsce, druga połowa roku była dla polskiego oddziału Hyundai Motor bardzo dobra. Najlepiej sprzedającym się modelem było najmniejsze auto Hyundaia w Polsce - Getz (2 585 sztuk), na drugim miejscu uplasował się Accent (549 sztuk), natomiast kolejne lokaty zajęły Santa Fe, Matrix, Terracan, H-1 i Elantra Coupe.

Już wiosną na polskim rynku pojawią się dwa nowe modele Hyundaia - będzie to Sonata (klasa wyższa) i Tucson (SUV).
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do