Reklama

Badanie satysfakcji klientów Urzędu

wojewodalubuski.pl
25/08/2014 15:45
20 sierpnia 2014 r. Lubuski Urząd Wojewódzki rozpoczął badanie satysfakcji klienta zewnętrznego. Ankieterzy pytają osoby odwiedzające Urząd o jakość obsługi w LUW.

Cel

Lubuski Urząd Wojewódzki po raz 4 przystąpił do badania satysfakcji klientów zewnętrznych. Jego celem jest uzyskanie informacji na temat stopnia zadowolenia klientów Urzędu z jakości świadczonych usług. Zebrane dane posłużą również do wprowadzania zmian, których celem będzie dostosowanie sposobu świadczenia usług do potrzeb i oczekiwań klientów Urzędu.

Formularz ankietowy

Przeprowadzone badanie uwzględnia ocenę funkcjonowania jednostki z podziałem na cztery obszary, dotyczące:

-siedziby Urzędu wraz z jego otoczeniem,
-pracowników Urzędu mających bezpośredni kontakt z klientem,
-rodzaju sprawy załatwianej w Urzędzie,
-strony internetowej Urzędu.

Wypełnienie ankiety trwa od 7 do 10 minut i jest anonimowe. Formularz składa się z części ogólnej, która zawiera 11 pytań zamkniętych, części dotyczącej oceny strony internetowej oraz metryki, w której klienci określają swoją płeć, wiek oraz wykształcenie. Ostatnim elementem kwestionariusza jest strona, na której respondenci będą mogli wpisywać wszelkie uwagi i komentarze dotyczące Urzędu oraz osób w nim zatrudnionych.

Gdzie i kiedy

Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn znajdujących się:

w holu głównym budynku przy ul. Jagiellończyka 8,
Oddziale Paszportów w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 13.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do