Reklama

Badanie satysfakcji klientów Urzędu

wojewodalubuski.pl
25/08/2014 15:45
20 sierpnia 2014 r. Lubuski Urząd Wojewódzki rozpoczął badanie satysfakcji klienta zewnętrznego. Ankieterzy pytają osoby odwiedzające Urząd o jakość obsługi w LUW.

Cel

Lubuski Urząd Wojewódzki po raz 4 przystąpił do badania satysfakcji klientów zewnętrznych. Jego celem jest uzyskanie informacji na temat stopnia zadowolenia klientów Urzędu z jakości świadczonych usług. Zebrane dane posłużą również do wprowadzania zmian, których celem będzie dostosowanie sposobu świadczenia usług do potrzeb i oczekiwań klientów Urzędu.

Formularz ankietowy

Przeprowadzone badanie uwzględnia ocenę funkcjonowania jednostki z podziałem na cztery obszary, dotyczące:

-siedziby Urzędu wraz z jego otoczeniem,
-pracowników Urzędu mających bezpośredni kontakt z klientem,
-rodzaju sprawy załatwianej w Urzędzie,
-strony internetowej Urzędu.

Wypełnienie ankiety trwa od 7 do 10 minut i jest anonimowe. Formularz składa się z części ogólnej, która zawiera 11 pytań zamkniętych, części dotyczącej oceny strony internetowej oraz metryki, w której klienci określają swoją płeć, wiek oraz wykształcenie. Ostatnim elementem kwestionariusza jest strona, na której respondenci będą mogli wpisywać wszelkie uwagi i komentarze dotyczące Urzędu oraz osób w nim zatrudnionych.

Gdzie i kiedy

Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn znajdujących się:

w holu głównym budynku przy ul. Jagiellończyka 8,
Oddziale Paszportów w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 13.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama