Reklama

Auto Plaza liderem rankingu BSC

05/04/2006 18:55
Auto Plaza zajęła pierwsze miejsce wśród dealerów Forda w Polsce w rankingu Bussines Service Club (BSC) - specjalnym programie sprzedaży i obsługi serwisowej klientów flotowych. Główna kategoria brana pod uwagę to liczba obsługiwanych samochodów w podpisanych umowach BSC. W Auto Plaza w 2005 roku było ich 829 sztuk.
Kliknij, aby powiększyćProgram Bussines Service Club (BSC), któremu patronuje Ford Polska, to niezwykle skuteczne narzędzie zarządzania flotą samochodową. Jest to rozwiązanie od wielu lat oferowane przez jednego z największych dealerów Forda - Auto Plazę - i stale przez nią udoskonalane, ponieważ celem firmy jest dostarczenie swoim klientom produktów najwyższej jakości, zgodnych z ich potrzebami i oczekiwaniami. Dla Auto Plaza klient flotowy jest niezwykle ważnym partnerem w planowaniu strategii handlowej.

Program Bussines Service Club to profesjonalna i komfortowa obsługa serwisowa samochodów flotowych przez elitę dealerów Forda w Polsce (32 punkty serwisowe na terenie całego kraju) oraz ujednolicone ceny usług wykonywanych w tych wszystkich punktach. Pozwala on na redukcję całkowitych kosztów obsługi serwisowej floty samochodowej oraz maksymalne uproszczenia i wygodę w procesie rozliczeń za obsługę techniczną wykonywaną na terenie całej Polski - wszystkie wizyty samochodów w serwisach są rozliczane jedną fakturą. W razie potrzeby koordynatorzy BSC, najlepsi pracownicy Auto Plaza z wieloletnim stażem, pomogają klientom programu w administrowaniu flotą, co niewątpliwie przyczynia się do zwiększenia komfortu pracy osób zajmujących się tą dziedziną w firmach.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do