Reklama

Audi tv rozpoczyna emisję

05/08/2007 23:18
Audi uruchomiło w Internecie własny kanał telewizyjny. Audi tv można oglądać już teraz w niemieckiej i w angielskiej wersji językowej (www.audi.de/tv i www.audi.com/tv). Producent samochodów z Ingolstadt wykracza znacznie poza to, co oferują inne kanały tematyczne.
Kliknij, aby powiększyć„Audi tv prezentuje świat czterech pierścieni z niezwykłej perspektywy i pozwala widzom uczestniczyć w urozmaiconym życiu naszej marki - tak opisuje charakter Audi tv Ralph Weyler, członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży.

Kanał ten oferuje interesujące i dostarczające wielu informacji audycje z dziedziny kultury, sportu, stylu życia i motoryzacji. Wyprodukowane samodzielnie programy o charakterze magazynów w standardzie HDTV i formacie 16:9 są prowadzone przez prezenterów 24 godziny dziennie, siedem dni w tygodniu. Obok stałych godzin programowych dla aktualnych audycji na kanale „Live”, widz może obejrzeć także na czterech kanałach „na żądanie” wybrane audycje tematyczne w najbardziej odpowiadających mu porach. „Audi tv jest dla nas nowoczesnym kanałem komunikacji, który uwzględnia coraz silniejsze powiązania między klasyczną telewizją, a internetem - wyjaśnia Hans-Christian Schwingen, szef działu Marketingu i Komunikacji w Audi.

Liane Scheinert, szefowa Audi tv, tak opisuje nowy kanał: „To, co czyni nasz program tak atrakcyjnym, to niezwykle rozbudowana mieszanka tematów związanych z marką Audi, techniką i stylem życia. Cechą wspólną prezentowanych tematów jest fakt, że wszystkie one są zgodne z nowoczesnym i postępowym charakterem samochodów z Ingolstadt”.

O różnorodności poruszanych zagadnień może świadczyć przykładowe zestawienie kilku programów: spacer po Muzeum Bode w Berlinie, wrażenia z wybiegu podczas pokazu mody projektanta Michaela Michalsky’ego, kitesurfing w Namibii, krótka wizyta u producenta perfum w Grasse i w zespole „nosów Audi” w Ingolstadt, portrety kierowców wyścigowych DTM Audi lub pojedynek między łodzią napędzaną śmigłem, a Audi S4 Cabriolet na bagnach Everglades na Florydzie.

Kierownictwo programowe stacji spoczywa w rękach małego, sprawnego zespołu z koncernu Audi w Ingolstadt. Zespół ten jest wspierany przez grono redakcyjne, do którego należą przedstawiciele z różnych działów przedsiębiorstwa: marketingu, komunikacji, sprzedaży zagranicznej, Design lub działu rozwoju technicznego. Programy są realizowane w zewnętrznej firmie: Ziggy Film Mediahouse w Monachium. Tam pracuje redakcja, kierownictwo produkcji, menadżerowie projektu i dyrekcja artystyczna. Za techniczną stronę programu odpowiada GRID TV AG z Monachium.

Audi wykorzystuje swoje zdobyte już wcześniej doświadczenie telewizyjne: w 2005 roku w Wielkiej Brytanii koncern uruchomił „Audi Channel”, docierający jako kanał telewizji cyfrowej do prawie 7,6 mln gospodarstw domowych.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do