Audi uruchomiło w Internecie własny kanał telewizyjny. Audi tv można oglądać już teraz w niemieckiej i w angielskiej wersji językowej (www.audi.de/tv i www.audi.com/tv). Producent samochodów z Ingolstadt wykracza znacznie poza to, co oferują inne kanały tematyczne.
Kliknij, aby powiększyćAudi tv prezentuje świat czterech pierścieni z niezwykłej perspektywy i pozwala widzom uczestniczyć w urozmaiconym życiu naszej marki - tak opisuje charakter Audi tv Ralph Weyler, członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży.
Kanał ten oferuje interesujące i dostarczające wielu informacji audycje z dziedziny kultury, sportu, stylu życia i motoryzacji. Wyprodukowane samodzielnie programy o charakterze magazynów w standardzie HDTV i formacie 16:9 są prowadzone przez prezenterów 24 godziny dziennie, siedem dni w tygodniu. Obok stałych godzin programowych dla aktualnych audycji na kanale Live, widz może obejrzeć także na czterech kanałach na żądanie wybrane audycje tematyczne w najbardziej odpowiadających mu porach. Audi tv jest dla nas nowoczesnym kanałem komunikacji, który uwzględnia coraz silniejsze powiązania między klasyczną telewizją, a internetem - wyjaśnia Hans-Christian Schwingen, szef działu Marketingu i Komunikacji w Audi.
Liane Scheinert, szefowa Audi tv, tak opisuje nowy kanał: To, co czyni nasz program tak atrakcyjnym, to niezwykle rozbudowana mieszanka tematów związanych z marką Audi, techniką i stylem życia. Cechą wspólną prezentowanych tematów jest fakt, że wszystkie one są zgodne z nowoczesnym i postępowym charakterem samochodów z Ingolstadt.
O różnorodności poruszanych zagadnień może świadczyć przykładowe zestawienie kilku programów: spacer po Muzeum Bode w Berlinie, wrażenia z wybiegu podczas pokazu mody projektanta Michaela Michalskyego, kitesurfing w Namibii, krótka wizyta u producenta perfum w Grasse i w zespole nosów Audi w Ingolstadt, portrety kierowców wyścigowych DTM Audi lub pojedynek między łodzią napędzaną śmigłem, a Audi S4 Cabriolet na bagnach Everglades na Florydzie.
Kierownictwo programowe stacji spoczywa w rękach małego, sprawnego zespołu z koncernu Audi w Ingolstadt. Zespół ten jest wspierany przez grono redakcyjne, do którego należą przedstawiciele z różnych działów przedsiębiorstwa: marketingu, komunikacji, sprzedaży zagranicznej, Design lub działu rozwoju technicznego. Programy są realizowane w zewnętrznej firmie: Ziggy Film Mediahouse w Monachium. Tam pracuje redakcja, kierownictwo produkcji, menadżerowie projektu i dyrekcja artystyczna. Za techniczną stronę programu odpowiada GRID TV AG z Monachium.
Audi wykorzystuje swoje zdobyte już wcześniej doświadczenie telewizyjne: w 2005 roku w Wielkiej Brytanii koncern uruchomił Audi Channel, docierający jako kanał telewizji cyfrowej do prawie 7,6 mln gospodarstw domowych.
Komentarze opinie