Tylko w tym roku Audi zamierza zainwestować kwotę około 10 mln EUR w ramach trwającego 3,5 roku programu o nazwie Q-Power, który ma na celu m.in. rozwój usług oferowanych przez sieć dealerską. Nazwa nie jest przypadkowa - poza skojarzeniem z nową gamą modeli Q, jest też nawiązaniem do angielskich słów oznaczających jakość oraz krok milowy.
Audi chce w ten sposób stać się w segmencie premium najlepszą marką pod względem poziomu zadowolenia klientów, a także pomóc dealerom zwiększyć średnie zyski do 2% wartości sprzedaży, podczas gdy ubiegłoroczna średnia dla całego rynku niemieckiego wyniosła 1,2%.
Program Q-Power, w który będzie bezpośrednio zaangażowanych około 50 osób, w tym również z firm zewnętrznych, obejmie wszystkie aspekty dotyczące obsługi klienta, w tym m.in. proces zdobywania nowych nabywców, sprzedaż aut używanych, zarządzanie danymi oraz zarządzanie finansowe.
Komentarze opinie