Reklama

Audi stawia na wysoką jakość obsługi klienta

04/06/2006 21:13
Tylko w tym roku Audi zamierza zainwestować kwotę około 10 mln EUR w ramach trwającego 3,5 roku programu o nazwie Q-Power, który ma na celu m.in. rozwój usług oferowanych przez sieć dealerską. Nazwa nie jest przypadkowa - poza skojarzeniem z nową gamą modeli Q, jest też nawiązaniem do angielskich słów oznaczających „jakość” oraz „krok milowy”.
Audi chce w ten sposób stać się w segmencie premium najlepszą marką pod względem poziomu zadowolenia klientów, a także pomóc dealerom zwiększyć średnie zyski do 2% wartości sprzedaży, podczas gdy ubiegłoroczna średnia dla całego rynku niemieckiego wyniosła 1,2%.

Program Q-Power, w który będzie bezpośrednio zaangażowanych około 50 osób, w tym również z firm zewnętrznych, obejmie wszystkie aspekty dotyczące obsługi klienta, w tym m.in. proces zdobywania nowych nabywców, sprzedaż aut używanych, zarządzanie danymi oraz zarządzanie finansowe.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do