Aż siedem światowych premier szykuje Renault podczas wrześniowych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Na razie wiadomo, że będzie to pięć modeli produkcyjnych oraz dwa pojazdy koncepcyjne.
Kliknij, aby powiększyćW tej grupie będzie na pewno Clio Grandtour - model przeznaczony szczególnie dla osób aktywnie spędzających wolny czas. Auto stanowi przykład udanego kompromisu między dynamicznym designem, którego przykładem jest pochylona tylna szyba, a znaczną pojemnością bagażnika (pomiar VDA: 439 dm3).
Dzięki kompaktowym wymiarom (4,20 m długości) samochód posiada zalety typowe dla gamy Clio III. Charakteryzuje się wysoką przyjemnością z jazdy, zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie, a także gwarantuje komfort i bezpieczeństwo.
Kliknij, aby powiększyćOczy szerokiej publiczności zwrócone będą również na Lagunę kolejnej generacji, która zaprezentuje się na niemieckiej wystawie w dwóch wersjach nadwoziowych. Obok eleganckiego wzornictwa, świetnego prowadzenia oraz komfortu jazdy, bogatej palety nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych, model stanowi istotny krok naprzód pod względem jakości produktu. Nowa Laguna była przedmiotem zobowiązania podjętego przez koncern w ramach Kontraktu Renault 2009: uplasowania się wśród trzech najlepszych samochodów w segmencie pod względem jakości produktu i usług.
Kliknij, aby powiększyćW uzupełnieniu do zaostrzonych założeń projektowanych i produkcyjnych przeprowadzono test - ponad 120 nowych lagun przejechało równowartość 6 mln kilometrów w różnych warunkach klimatycznych i po najtrudniejszych trasach.
Nowa Laguna plasuje się wśród najlepszych aut w swoim segmencie pod względem kosztów eksploatacji, przeglądów i napraw:
- dzięki wysokiej sprawności oferowanych silników dCi 110 KM (81 kW - 5,1 l/100km i 136 g CO2/km) i 150 KM (110 kW - 6,0 l/100km i 158 g CO2/km);
- wpisuje się również w działania podjęte na rzecz ochrony środowiska w ramach programu Renault Eco2, którego znak przyznawany jest ekologicznym i ekonomicznym samochodom. Nowa Laguna posiada w swojej ofercie wersję, która emituje zaledwie 136 g CO2/km i zawiera ponad 35 kg tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. W celu obniżenia zużycia paliwa obniżono ciężar samochodu średnio o 15 kg w stosunku do poprzedniego modelu.
Komentarze opinie