Dwie z oferowanych przez Boscha grup produktowych zostały wysoko ocenione przez badanych w ogólnopolskim konkursie "Laur Konsumenta 2005". Firmie przyznano złote godło w kategorii "Świece samochodowe" oraz srebrne - w kategorii "Akumulatory". "Laur Konsumenta" to ogólnopolski plebiscyt na najpopularniejsze marki, produkty i usługi organizowany pod patronatem Przeglądu Gospodarczego. W ogólnopolskich badaniach, przeprowadzonych pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa, wzięło udział ponad 6 tys. osób. Badaniami objęto m.in. produkty spożywcze, chemiczne, gospodarstwa domowego, farmaceutyczne, kosmetyczne, budowlane i wyposażenia wnętrz, informatyczne, odzieżowe, a także motoryzacyjne. Respondenci wykazywali w ankietach najwyżej cenione przez siebie wyroby. Oceniano m.in. jakość produktu, chęć jego rekomendacji, znajomość i przywiązanie do marki.
Badani bardzo wysoko ocenili dwie z oferowanych przez Boscha grup produktowych. Firmie przyznano złoty "Laur Konsumenta 2005" w kategorii "świece samochodowe" oraz srebrny za akumulatory. Wartość wyróżnienia jest bardzo duża, przede wszystkim dla tego, że o wysokiej pozycji produktów Boscha zadecydowali sami klienci.
Bosch jest największym w Europie producentem świec zapłonowych. Firma opracowuje i produkuje świece od przeszło stu lat, rocznie dostarcza ich około 350 mln na potrzeby montażu fabrycznego i handlu na całym świecie. Świece są montowane na pierwszym wyposażeniu we wszystkich najpopularniejszych markach samochodów, m.in. w Audi, BMW, Citroenie, Daewoo, Fiacie, Fordzie, Mercedesie, Mitsubishi, Oplu, Peugeocie, Porsche, Renault, Seacie, Skodzie, Toyocie, Volvo, Volkswagenie. Są również stosowane w motocyklach i samochodach rajdowych. Na polskim rynku dostępne są świece Bosch Super oraz Bosch Super plus ze stopem itru i szpiczastą elektrodą masową. Produkty Boscha zapewniają właściwe przyspieszenie, optymalny rozruch silnika, pomagają oszczędzić paliwo, chronią silnik i katalizator, obniżają emisję zanieczyszczeń.
Komentarze opinie