Na odbywających się we Frankfurcie targach motoryzacyjnych marka Hyundai zaprezentowała prototypowy model Accent SR, który demonstruje podejście firmy do segmentu aut o wysokich parametrach silnika. Zawieszenie, silnik i stylistyka pozwalają nowemu pojazdowi konkurować z samochodami klasy GTI.
Accent SR mierzy 4035 mm długości, 1745 mm szerokości i 1470 mm wysokości. Zawieszenie zostało obniżone i poszerzone, a samochód toczy się teraz na specjalnie zaprojektowanych, 18-calowych felgach aluminiowych obutych w opony 225/40R. Powiększone przednie i tylne nadkola połączone są charakterystyczną boczną listwą, dodatkowo w tylnych nadkolach umieszczono wloty powietrza.
Zawieszenie nowego Accenta to ulepszony i zoptymalizowany pod względem wersji SR układ, złożony z kolumn MacPhersona z przodu i belki skrętnej z tyłu. Zawieszenie będzie w stanie sprostać wymogom silnika 2.0 Turbo o jeszcze nieokreślonej mocy, dla którego auto zostało zaprojektowane. Silnik sprzężony będzie z 5-stopniową, automatyczną skrzynią biegów. Pod względem technologicznym samochód będzie wyposażony m.in. w ESP, elektryczne wspomaganie układu kierowniczego (MDPS) oraz system monitorujący ciśnienie w kołach (TPMS), dostępny w różnych wersjach wyposażenia nowego modelu.
Nowy Hyundai Accent ma zostać wprowadzony do sprzedaży w przyszłym roku.
Komentarze opinie