Po 12 latach i 7 miesiącach od debiutu, na japońskim rynku pojawiło się 2,5 mln egzemplarzy Suzuki Wagon R. Model ten w 2005 roku był najlepiej sprzedającym się samochodem z segmentu mini w Japonii - jego sprzedaż wyniosła 236 701 sztuk, co stanowi wzrost o 11,7% w stosunku do 2004 r.
Kliknij, aby powiększyćSamochód wprowadzono na rynek we wrześniu 1993 jako przedstawiciela nowego segmentu mini wagon. Ze względu na stylizację nadwozia, przestronne i wygodne wnętrze, łatwość zajmowania miejsca w samochodzie, a także praktyczną przestrzeń bagażową w bardzo krótkim czasie zyskał sobie uznanie wśród klientów. Dowodem na ogromną popularność tego modelu w Japonii jest tytuł lidera sprzedaży w segmencie mini.
W 2005 r. Suzuki utrzymało pierwszą pozycję w klasyfikacji producentów samochodów z segmentu mini. Tytuł lidera należy do marki Suzuki nieprzerwanie od 33 lat.
Komentarze opinie