W wyniku ciągłej realizacji strategii rozwojowej EfficientDynamics BMW, nowe modele będą charakteryzować się niższym poziomem zużycia paliwa i emisji spalin. Dzięki wprowadzeniu w roku modelowym 2008 wyjątkowo oszczędnych silników do produkcji seryjnej, pojazdy Serii 3 będą w dużym stopniu przyczyniać się do ogólnej redukcji emisji spalin.
Kliknij, aby powiększyćW roku 2008 liczba pojazdów BMW emitujących maksymalnie 140 g CO2 na kilometr zwiększy się do 19, dzięki wprowadzeniu całkowicie nowych 4-cylindrowych silników benzynowych i wysokoprężnych dla Serii 3 oraz dzięki debiutowi rynkowemu nowego BMW 123d i nowego BMW 520d.
Ze średnim spalaniem w cyklu pomiarowym EU rzędu 5,1 litra oleju napędowego na 100 kilometrów i emisją CO2 na poziomie 136 g na kilometr, BMW 520d ustanawia w swym segmencie nowe standardy wydajności. Nowy, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra, z bezpośrednim wtryskiem ubogiej mieszanki, jest jedną z najbardziej wydajnych jednostek benzynowych, co pozwala uzyskać zniewalająco niskie poziomy zużycia paliwa i emisji spalin w nowym BMW 316i (5,9 litra, 142 g) i w nowym BMW 116i (5,8 litra, 139 g). 4-cylindrowy silnik wysokoprężny z układem Twin Turbo w nowym BMW 123d (5,2 litra, 138 g) to fascynujące połączenie radości z jazdy i oszczędności. Również dla BMW X5, BMW X3 i nowego BMW Serii 6 dostępne będą nowe silniki, które w porównaniu z jednostkami konkurencyjnych marek będą wyrazem unikalnego związku dynamiki jezdnej i wydajności w odpowiednich kategoriach pojazdów.
Innowacje stworzone w ramach strategii efektywnej dynamiki będą dostępne nieodpłatnie w wyposażeniu standardowym wszystkich nowych modeli BMW. W związku z nieustannym podejmowaniem środków zwiększających wydajność modeli wszystkich serii, firma BMW ma pewność, że wykorzystywane przez nią technologie przyczyniające się do redukcji zużycia paliwa i emisji spalin zostaną rozpowszechnione na szersza skalę.
Różnorodność oszczędnych pojazdów we wszystkich seriach modelowych to wynik długoletniej i stale realizowanej strategii rozwojowej EfficientDynamics firmy BMW. Od roku 1990 poziom emisji CO2 w całej flocie pojazdów BMW w Niemczech spadł o 30%. Jak od wielu lat, tak i teraz prace rozwojowe skupiają się na tym, aby każdy model był lepszy od swego poprzednika pod względem dynamiki jezdnej i wydajności. Takie rozwojowe podejście oraz specjalizacja BMW w zakresie konstrukcji silników doprowadziły do produkcji pojazdów wyznaczających nowe standardy w zakresie dynamiki i oszczędności we własnych, jakże konkurencyjnych środowiskach. Optymalizacja zużycia paliwa i poziomów emisji spalin jest nie tylko charakterystyczna dla niektórych modeli, ale stanowi standard wszystkich nowych pojazdach.
Lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa - zasada ta odnosi się do nowych silników montowanych we wszystkich seriach modelowych w roku 2008, zarówno do silników benzynowych, jak i do jednostek wysokoprężnych oraz do wszelkich rozwiązań zwiększających wydajność silnika.
Komentarze opinie