Reklama

22 modele BMW Group emitują maksymalnie 140g CO2/km

29/07/2007 11:53
W wyniku ciągłej realizacji strategii rozwojowej EfficientDynamics BMW, nowe modele będą charakteryzować się niższym poziomem zużycia paliwa i emisji spalin. Dzięki wprowadzeniu w roku modelowym 2008 wyjątkowo oszczędnych silników do produkcji seryjnej, pojazdy Serii 3 będą w dużym stopniu przyczyniać się do ogólnej redukcji emisji spalin.
Kliknij, aby powiększyćW roku 2008 liczba pojazdów BMW emitujących maksymalnie 140 g CO2 na kilometr zwiększy się do 19, dzięki wprowadzeniu całkowicie nowych 4-cylindrowych silników benzynowych i wysokoprężnych dla Serii 3 oraz dzięki debiutowi rynkowemu nowego BMW 123d i nowego BMW 520d.

Ze średnim spalaniem w cyklu pomiarowym EU rzędu 5,1 litra oleju napędowego na 100 kilometrów i emisją CO2 na poziomie 136 g na kilometr, BMW 520d ustanawia w swym segmencie nowe standardy wydajności. Nowy, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra, z bezpośrednim wtryskiem ubogiej mieszanki, jest jedną z najbardziej wydajnych jednostek benzynowych, co pozwala uzyskać zniewalająco niskie poziomy zużycia paliwa i emisji spalin w nowym BMW 316i (5,9 litra, 142 g) i w nowym BMW 116i (5,8 litra, 139 g). 4-cylindrowy silnik wysokoprężny z układem Twin Turbo w nowym BMW 123d (5,2 litra, 138 g) to fascynujące połączenie radości z jazdy i oszczędności. Również dla BMW X5, BMW X3 i nowego BMW Serii 6 dostępne będą nowe silniki, które w porównaniu z jednostkami konkurencyjnych marek będą wyrazem unikalnego związku dynamiki jezdnej i wydajności w odpowiednich kategoriach pojazdów.

Innowacje stworzone w ramach strategii efektywnej dynamiki będą dostępne nieodpłatnie w wyposażeniu standardowym wszystkich nowych modeli BMW. W związku z nieustannym podejmowaniem środków zwiększających wydajność modeli wszystkich serii, firma BMW ma pewność, że wykorzystywane przez nią technologie przyczyniające się do redukcji zużycia paliwa i emisji spalin zostaną rozpowszechnione na szersza skalę.

Różnorodność oszczędnych pojazdów we wszystkich seriach modelowych to wynik długoletniej i stale realizowanej strategii rozwojowej EfficientDynamics firmy BMW. Od roku 1990 poziom emisji CO2 w całej flocie pojazdów BMW w Niemczech spadł o 30%. Jak od wielu lat, tak i teraz prace rozwojowe skupiają się na tym, aby każdy model był lepszy od swego poprzednika pod względem dynamiki jezdnej i wydajności. Takie rozwojowe podejście oraz specjalizacja BMW w zakresie konstrukcji silników doprowadziły do produkcji pojazdów wyznaczających nowe standardy w zakresie dynamiki i oszczędności we własnych, jakże konkurencyjnych środowiskach. Optymalizacja zużycia paliwa i poziomów emisji spalin jest nie tylko charakterystyczna dla niektórych modeli, ale stanowi standard wszystkich nowych pojazdach.

Lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa - zasada ta odnosi się do nowych silników montowanych we wszystkich seriach modelowych w roku 2008, zarówno do silników benzynowych, jak i do jednostek wysokoprężnych oraz do wszelkich rozwiązań zwiększających wydajność silnika.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do