Od 7 lutego Peugeot Polska proponuje klientom dwie nowe umowy serwisowe - tzw. umowę Przedłużenia Gwarancji oraz umowę Utrzymania. Umowa Przedłużenia Gwarancji może być zawierana w chwili zakupu nowego samochodu, najpóźniej przed wygaśnięciem Dwuletniej Gwarancji Umownej i obejmuje:
- naprawy usterek mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych samochodu,
- zapewnienie ochrony Assistance 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w tym m.in.: holowanie, wypożyczenie samochodu zastępczego, pomoc w kontynuowaniu podróży,
- wstępne badania techniczne.
Umowa Przedłużenie może być podpisana na 1 rok lub 2 lata i w zależności od planowanych przebiegów od 40 000 km do 150 000 km, w przedziałach co 10 000 km.
Umowa Utrzymania zawierana jest w okresie obowiązywania Dwuletniej Gwarancji Umownej dla nowego samochodu, nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty początku jej trwania. Po jej podpisaniu serwis Peugeot wykonuje:
- wszystkie czynności obsługowe przewidziane w książce gwarancyjnej,
- wymianę klocków hamulcowych, amortyzatorów, tłumików, sprzęgła, w przypadku gdy uległy naturalnemu zużyciu,
- oferuje ochronę Assistance 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Umowę Utrzymania można podpisać w zależności od przebiegów od 40 000 km do 150 000 km na 24, 36 lub 48 miesięcy, również w przedziałach co 10 000 km.
Po podpisaniu jednej lub obu Umów Serwisowych klient otrzymuje Kartę Klienta, która pozwala korzystać z usług Autoryzowanych Punktów serwisowych Peugeot na terenie Polski i Unii Europejskiej a także ułatwia kontakt z Peugeot Assistance.
Rozszerzony będzie również program Peugeot Rapide, który został wprowadzony w naszym kraju w roku 2001 jako oferta konkurencyjna dla sieci szybkich serwisów - pierwszy punkt Peugeot Rapide powstał w Lublinie w koncesji Expak. Kilka dni temu został otwarty przez firmę Abramczyk kolejny, pierwszy w Warszawie, punkt przy ul. Lazurowej. W ciągu bieżącego roku Peugeot zamierza otworzyć jeszcze pięć kolejnych punktów w całej Polsce.
Oferta złożona jest z pięciu usług o zryczałtowanych, stałych cenach - jest to wymiana oleju, opon, tłumika, tarcz i klocków hamulcowych, a także kontrola i wymiana akumulatora. Usługi opcjonalne, wybrane przez punkt indywidualnie obejmują następujące elementy: geometria zawieszenia, wymiana amortyzatorów, sprzedaż i montaż akcesoriów, a także wstępne kontrole techniczne.
Sieć Peugeot Rapide otwarta jest sześć dni w tygodniu. Klient zostanie obsłużony zaraz po przyjeździe, bez konieczności wcześniejszego umówienia wizyty. Oferowane usługi wykonuje się w czasie nie dłuższym niż godzina, a oryginalne części zamienne są dostępne z własnego magazynu "od ręki".
Komentarze opinie