Mimo trudnej sytuacji w branży motoryzacyjnej Volvo w Polsce zanotowało ponad 9-proc. wzrost sprzedaży, co stanowi bardzo dobry wynik i świadczy o dynamicznym rozwoju firmy. Sprzedaż ponad 2,4 tys. samochodów przełożyło się także na zwiększenie udziału w rynku do ponad 1%.
Volvo Auto Polska konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku, zwłaszcza w segmencie premium. Dzieje się tak dzięki konsekwentnemu podnoszeniu poziomu świadczonych usług, ciągłemu unowocześnianiu i rozbudowie sieci dealerskiej. W 2005 roku Volvo otworzyło dwa nowoczesne salony dealerskie w Bydgoszczy i Gdańsku. Zostały one zaprojektowane według nowej koncepcji aranżacji przestrzeni Volvo Next Face, zgodnie z którą wszystkie salony Volvo zostaną unowocześnione i zmodernizowane według najwyższych światowych standardów. W ciągu 2006 roku projekt Next Face zostanie wdrożony w kolejnych salonach dealerskich w Polsce.
Obecnie sieć liczy 16 autoryzowanych punktów dealerskich, zlokalizowanych w największych miastach.
Komentarze opinie