Reklama

2005 - Udany rok Citroena w Polsce

23/01/2006 16:01
W pierwszej dziesiątce najchętniej kupowanych w Polsce marek aut osobowych Citroen jest jedynym producentem o dodatnim wyniku sprzedaży w stosunku do roku poprzedniego. Klientów znalazło 13 132 samochody osobowe, co oznacza wzrost o 15,51%. Łączna sprzedaż modeli aut osobowych i dostawczych Citroena wyniosła 14 829 sztuk wobec 13 434 egzemplarzy, jakie znalazły nabywców w roku 2004.

Listę najchętniej kupowanych modeli francuskiej marki otwiera osobowe Berlingo (3 539 sztuk), które ma prawie 24% udział w sprzedaży Citroen Polska. Na kolejnych pozycjach plasuje się C3 (3 101 egzemplarzy i udział na poziomie prawie 21%) oraz C4 (2 167, 14,6%).
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do