375 urzędniczek i 113 urzędników zatrudnionych w urzędach miejskich i gminnych Witnicy, Kostrzyna, Górzycy, Lubniewic i Gorzowa ukończyło kurs z zakresu sprawnej i efektywnej obsługi petentów, budowania pozytywnego wizerunku urzędnika administracji samorządowej, oraz podniesienia kompetencji z zakresu prawa, oraz doradztwa w zakresie tzw. dobrych praktyk.
Szkolenia – prowadzone przez specjalistów z Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie- trwały od 1 września 2010 roku do 31 sierpnia 2012 roku. Liderem projektu był gorzowski Urząd Miasta który na sfinansowanie tych szkoleń otrzymał wsparcie finansowe z Unii Europejskiej w wysokości ponad 804 tysiące złotych. Z badań efektywności szkolenia wynika, że częsta opinia negatywna o pracy urzędników nie zawsze jest prawdziwa. Jest dobrze – choć nie ma tak, by lepiej być nie mogło – podsumował wyniki sekretarz Miasta Jacek Jeremicz. Całość wyników ma być opublikowana jeszcze w tym roku.
Komentarze opinie