Reklama

Podpis elektroniczny za darmo

wojewodalubuski.pl
10/06/2011 16:54
W Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim działa już usługa bezpłatnego podpisu elektronicznego, która pozwala obywatelom załatwić sprawy administracyjne bez konieczności wychodzenia z domu. Mieszkańcy województwa lubuskiego, korzystając z tej usługi, mogą:

- złożyć wniosek o stwierdzenie nieważności decyzji, postanowienia w przedmiocie - ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gruntów,

- składać wniosek o wznowienie postępowania administracyjnego w przedmiocie - ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gruntów,

- składać wniosek o udostępnienie danych z państwowego rejestru granic,

- składać oświadczenie wnioskodawcy o dotychczasowym stanie realizacji uprawnień,

- składać oświadczenie wnioskodawcy o miejscach zamieszkania na obecnym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

- dokonać wpisu placówek opiekuńczo - wychowawczych wsparcia dziennego do prowadzonego przez Wojewodę rejestru,

- dokonać wpisu ośrodków adopcyjno - opiekuńczych do prowadzonego przez Wojewodę rejestru,

- umarzać, odraczać lub rozkładać na raty grzywny, z tytułu należności mandatu karnego kredytowanego,

- składać wniosek o zbadanie zasadności odmowy włączenia do Powiatowego/Wojewódzkiego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do