W Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim działa już usługa bezpłatnego podpisu elektronicznego, która pozwala obywatelom załatwić sprawy administracyjne bez konieczności wychodzenia z domu. Mieszkańcy województwa lubuskiego, korzystając z tej usługi, mogą:
- złożyć wniosek o stwierdzenie nieważności decyzji, postanowienia w przedmiocie - ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gruntów,
- składać wniosek o wznowienie postępowania administracyjnego w przedmiocie - ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gruntów,
- składać wniosek o udostępnienie danych z państwowego rejestru granic,
- składać oświadczenie wnioskodawcy o dotychczasowym stanie realizacji uprawnień,
- składać oświadczenie wnioskodawcy o miejscach zamieszkania na obecnym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- dokonać wpisu placówek opiekuńczo - wychowawczych wsparcia dziennego do prowadzonego przez Wojewodę rejestru,
- dokonać wpisu ośrodków adopcyjno - opiekuńczych do prowadzonego przez Wojewodę rejestru,
- umarzać, odraczać lub rozkładać na raty grzywny, z tytułu należności mandatu karnego kredytowanego,
- składać wniosek o zbadanie zasadności odmowy włączenia do Powiatowego/Wojewódzkiego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Komentarze opinie