Od poniedziałku 30 września br. w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim rozpocznie się badanie satysfakcji klienta zewnętrznego. Ankieterzy zapytają osoby, odwiedzające Urząd o jakość obsługi w LUW. Badania są prowadzone na zlenienie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Lubuski Urząd Wojewódzki po raz 3 przystępuje do badania satysfakcji klientów zewnętrznych. Jego celem jest uzyskanie informacji na temat stopnia zadowolenia klientów Urzędu z jakości świadczonych usług. Zebrane dane posłużą również do wprowadzania zmian, których celem będzie dostosowanie sposobu świadczenia usług do potrzeb i oczekiwań klientów Urzędu.
Badanie prowadzone będzie w formie anonimowej ankiety, której wypełnienie zajmie 5 minut. Wyniki badania będą przedstawiane wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.
Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn znajdującej w holu głównym budynku przy ul. Jagiellończyka 8, Oddziale Paszportów w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 13, w delegaturze Urzędu w Zielonej Górze lub przesłać na adres [email protected].
Komentarze opinie