:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Kolejkomat w rejestracji
  • Fotka nr 0 z 2
  • Fotka nr 1 z 2
Portal eGorzow.pl 14/11/2017 22:27

Kolejkomat w rejestracji

Pamiętacie kolejki do rejestracji głównej w gorzowskim szpitalu? To już przeszłość.  Od dziś uruchomiony został system regulowania kolejki za pomocą kolejkomatu identyczny z tym, jaki od 1 października działa w Izbie Przyjęć Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

Od teraz każdy Pacjent, który chce zapisać się do konkretnej przyszpitalnej poradni pobiera bilet ze swoim numerem, numerem okienka w rejestracji oraz informację o liczbie osób czekających przed nim. W hallu głównym został też zamontowany monitor, na którym pojawiają się numery wzywanych biletów.

- To jeden z elementów naszej pracy nad poprawą jakości obsługi Pacjenta. Wprowadzając ten system chcieliśmy oszczędzić czas Pacjentów i poprawić ich komfort oczekiwania. Mamy nadzieję, że w ten sposób uda nam się wyeliminować wiele sytuacji, które do tej pory wywoływały stres i napięcie występujące często w przypadku kolejek tradycyjnych. Teraz już nikt nie powinien mieć wątpliwości kiedy jest jego kolejka -  mówi Jerzy Ostouch – prezes Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

zdrowie, szpital, bezpieczeństwo, opieka zdrowotna - komentarze opinie

  • gość 2017-11-27 20:11:35

    mialem przyjemnosc skorzystac z kolejkomatu i jestem milo zaskoczony oczekiwalem dlugiego wyczekiwania w kolejce a jednak nie wszystko zostalo rozwiazane w przeciagu 20 min milo zaskoczony oby tak dalej

  • gość 2017-11-30 18:47:56

    a cóż to zmieni?rejestrację troszkę uporządkuje ale jak już spotkamy się z miłą bądź mniej miła panią rejestratorką to ta wyznaczy termin i długość oczekiwania na wizytę niestety b/Z :) w kraju pozorów łoży się środki na wszelkie gadżety ale szkoda,ze mało na konkretne zadziałania!!!!Cóż ktoś zarobił ale pacjent jak czekał tak czeka:))))W przychodni Nasze Zdrowie ,dawna stilonoska,panie krzyczą:"nie wchodzic za żółtą linię,czekać na wezwanie,a najlepiej by im odpowiadał wielki transparent:"NIE PRZESZKADZAC"!

  • gość 2017-11-30 19:01:58

    Żeby tak skrócić kolejki oczekiwania na wizytę do konkretnego lekarza.............marzenie,7-u,12 miesięcy nie wysiedzisz w hallu:)

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Sprzedaż internetowa - Praca

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku sprzedawcy internetowego. Mile widziani są uczniowie oraz studenci...


Usuwanie gniazd os i

Od ponad 30 lat wykonujemy usługi w zakresie zwalczania szkodników. Dezynsekcja Deratyzacja Dezynfekcja Dezodoryzacja Fumigacja-gazowanie..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez egorzow.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Zdzisław Kuźmicki - Kuźmicki Ubezpieczenia z siedzibą w Gorzów Wielkopolski 66-400, Mieszka I Nr 14 lok. 1

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"