:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Kolejkomat w rejestracji
  • Fotka nr 0 z 2
  • Fotka nr 1 z 2
Portal eGorzow.pl 14/11/2017 22:27

Kolejkomat w rejestracji

Pamiętacie kolejki do rejestracji głównej w gorzowskim szpitalu? To już przeszłość.  Od dziś uruchomiony został system regulowania kolejki za pomocą kolejkomatu identyczny z tym, jaki od 1 października działa w Izbie Przyjęć Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

Od teraz każdy Pacjent, który chce zapisać się do konkretnej przyszpitalnej poradni pobiera bilet ze swoim numerem, numerem okienka w rejestracji oraz informację o liczbie osób czekających przed nim. W hallu głównym został też zamontowany monitor, na którym pojawiają się numery wzywanych biletów.

- To jeden z elementów naszej pracy nad poprawą jakości obsługi Pacjenta. Wprowadzając ten system chcieliśmy oszczędzić czas Pacjentów i poprawić ich komfort oczekiwania. Mamy nadzieję, że w ten sposób uda nam się wyeliminować wiele sytuacji, które do tej pory wywoływały stres i napięcie występujące często w przypadku kolejek tradycyjnych. Teraz już nikt nie powinien mieć wątpliwości kiedy jest jego kolejka -  mówi Jerzy Ostouch – prezes Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

zdrowie, szpital, bezpieczeństwo, opieka zdrowotna - komentarze opinie

  • gość 2017-11-27 20:11:35

    mialem przyjemnosc skorzystac z kolejkomatu i jestem milo zaskoczony oczekiwalem dlugiego wyczekiwania w kolejce a jednak nie wszystko zostalo rozwiazane w przeciagu 20 min milo zaskoczony oby tak dalej

  • gość 2017-11-30 18:47:56

    a cóż to zmieni?rejestrację troszkę uporządkuje ale jak już spotkamy się z miłą bądź mniej miła panią rejestratorką to ta wyznaczy termin i długość oczekiwania na wizytę niestety b/Z :) w kraju pozorów łoży się środki na wszelkie gadżety ale szkoda,ze mało na konkretne zadziałania!!!!Cóż ktoś zarobił ale pacjent jak czekał tak czeka:))))W przychodni Nasze Zdrowie ,dawna stilonoska,panie krzyczą:"nie wchodzic za żółtą linię,czekać na wezwanie,a najlepiej by im odpowiadał wielki transparent:"NIE PRZESZKADZAC"!

  • gość 2017-11-30 19:01:58

    Żeby tak skrócić kolejki oczekiwania na wizytę do konkretnego lekarza.............marzenie,7-u,12 miesięcy nie wysiedzisz w hallu:)

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Usuwanie gniazd os i

Od ponad 30 lat wykonujemy usługi w zakresie zwalczania szkodników. Dezynsekcja Deratyzacja Dezynfekcja Dezodoryzacja Fumigacja-gazowanie..


Zobacz ogłoszenie

poszukuję do prac budowlanych głównie wykończenie wnętrz, praca od zaraz


Zobacz ogłoszenie

Skup aut Auto skup za gotówkę

Chcesz sprzedać szybko samochód zadzwoń do nas na pewno się dogadamy,prowadzimy profesionalny SKUP AUT za gotówkę na terenie całgo lubuskiego i..


Zobacz ogłoszenie

Kierowca z C+E w transporcie

Firma transportowa zatrudni kierowcę z kategorią C+E do pracy w transporcie krajowym z możliwością niedalekich wyjazdów do Niemiec (okolice Berlina,..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez egorzow.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Zdzisław Kuźmicki - Kuźmicki Ubezpieczenia z siedzibą w Gorzów Wielkopolski 66-400, Mieszka I Nr 14 lok. 1

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"