Gorzow   /   Ogłoszenia Gorzów   /  Nieruchomości Gorzów   /  Praca Gorzów   /  Aktualności   /  Sport   /  Moto   /  Mapa   /  MZK   /  Pogoda   /  TV   /  Dodaj Ogłoszenie
Taxi Askana
ogloszenia
taxiaskana.pl
Taxi Gorzow
Anonse Towarzystkie
Dodaj Ogloszenie w dziale -> Anonse Towarzyskie
 

24 latka szuka przyjaciela

ogłoszenie z: 2013-05-16 17:22:51
Opis:  


Jestem sympatyczna 24 letnią brunetką szukajacą znajomosci z fajnym chlopakiem z którym można porozmawiać, pójść na spacer a nawet sie przytulić;) Interesuje mnie dłuższa relacja z jednym mężczyzną. Nie szukam przygód, Panom którzy szukają tylko jednego z góry dziękuje.
Wymagania:
-musisz byc singlem,
-wysoki (min 180cm),
-zabdany i z poczuciem humoru
-w miarę przystojny;)
-być w wieku 23-27 lat
Jesli nie spelniasz moich oczekiwan, nie pisz bo zasmiecasz mi wylacznie poczte.

natka7744@wp.pl
email:  
Anonse Towarzystkie Gorzow - najnowsze
Jebać mi się chce
Poszukujemy Modelki fotki i Videos
szukam kolezanki na rower.
188 cm 90 kg dla mężatki
Szukam
moze?
a moze
Kogos do wspólnej nocnej zavawy
numerek 150
facet naładowany testosteronem.nie sponsor.spotkam się z panią która wie czego chce.czekam na ciebie.
Chętnej na mokre zabawy szukam
Panie dla Panów
VIKI LODZIK 50!
Pan pozna Pani
DOBRA ZABAWA Z PARA
szukam normalnej
spotkam sie za $ z fajną...
Młoda para szuka kobiety lub dziewcyzny do spotkań
Pani pozna pania
poniżenie tresura
wiecej


Miejsce na Reklame





Gorzow - Portal
Moto Gorzow
http://facebook.com/egorzow
Ogłoszenia Gorzów
Ogłoszenia Gorzów
Copyright © egorzow.pl
Kontakt Reklama